Monday, August 23, 2010

hati meraung .

sumpa aku rasa terseksa menyayangi diye. maybe lahh ,die terlalu hensem , baik , dan ckup sempurna cume aku jeee yang kekurangan . kekadang, aku rasa mcam kecewa . putus asa. tahh lah , tambah2 , bile skang . aku rajin sanad mimpi choco. blog ,blog . korang mesti tawu an, siapa choco.?? hum, sbbr je far . harini , aku rasa lebeh ok dr smlm. smlm mmg aku xlyan dye , tp harini aku mula msj dye smula. cume aku kecewa dgn msj dia . msj yg mnytakan dia mnat sowang budak BADLISHAH . omg, maw aku pengsan . aku nak TERIAK ja. tapi , aku try tabahkan hati . tyme membaca msj tuuhh, aku lam keta . tkkan nk nges kott ? OMG ,no no .

then, aku ingat lahh . nk block budak tuhh dr page dye . aku nk log in fb dye . tapi dye toku pssword . smpai hati kan? kan? aku tk toku pun psswrd aku . huhu, kecewanye . aku na nges lahh skanh . tk tw nk luah kt mana . omg omg . benci benci .

No comments:

Post a Comment