Monday, August 2, 2010

suara ku berharap~

aku xdpt tdo lahh.
maseh mennggu text dri dea..
hm,bek aku isi msa lapang ini~

skula arni,aku buat kek.wahh! sedap (kata rkn2ku) .tengs yaw kepada yg mmji.aku smpad jugaa kasi pda die, dan dia ckp sedap (tah lah btl ke tk)..hum,
tdy pas blk skula,aku janji dgn die,nak jmpe.then,aku naek lahh bas. benggang btl bas dtg pnye lahh lmbt.sabar2 . :(.msa mggu bas, aku nmpk choco lntas jln.omg,knp dia mncul? lupakan dia ~
akupun usha la skit2. aku nmpk mata dia. tgk aku (yyakin danpasti) aku terus lahh melarikan pandangan , hum. then dh dua sepuluh . ohh. dietext aku. tya aku.aku mls lahh nk eply msj dsbbkan rmaiorg sanad.aku kol jelahh. ckap punye ckp, aku pusing2 blkang .choco ada tat blkang aku. TERGAMAM aku. die nk lnts blklahh msuk skuala .hum..sabar je lahh ~ tyme drama tuhh terjadi,aku nmpk. choco tenung aku. omg,tyme duk tulis nihh.tup tup, aku tingat lagu kkami bersama. cup,cup..LUPAKAN.


pas jumpa die. balek balek umh.aku terus lahh kol dye. aku na bncng sumtin td dgn die. tapi xjd.mybe lahh sbb die mw balek awlawal. cakap punye cakap.tup2, mai satu tajuk. dye diam.no respon.aku ccuma mnx die cita sumting jea. tp die diam,xdw respon.aku pun bara lahh. dh lah lapa, mknn xdw,mak blum balek. die mmg nk cri nahas. aku punn,gtw lahh. k FINE , bbye.
then,die un ckp bbye..pas letak,aku punn text lahh die .aku ckp,die nak aku berubah x cpt mjuk.. aku dh buad. (aku buad apa saja ntuk die)tapi dye? apa yg aku mnx,smua tk dpt.
kaw tksygg aku ehh? an? an? pas text die. tup2,aku ase pipi aku basah. apa lagi,nges lahh.
sumpa aku SEDEY.die pujuk aku,tapi hati aku keras. aku syang die gler.
tapi pyah lahh nk memujuk atiy nihh, perlukah pluang kdua?(bfkir)
then,aku teruss opp phne. bile aku bukkak,msj,mykol.mmg byk.
dari dye, n bbrpa org lggg. tyme mkn mlm pun,aku dh tk llalu nk mkn,tah lah.
sayu lahh ~ kt kls mlm,aku buad muka ok jee,mls lahh na bt muka sdey.nnt alia mrh ,
then,aku punn berlakon lahh ~ tyme kls mlm blngsung.aku melia dila fyna. ckp psl z n s.
sian s,kene sound(lbey kurang lahh) dgn mak z. hm,sbr yew s.jodoh tk ke mana lahh. then,fyne plak sdey. phne cipmunk kne rmps nan ckg tom.. relek lahh~ gambra sggh. bukan rmps trus. HAHA"

No comments:

Post a Comment